Wednesday, November 01, 2006

Bagus Adi Soal Reuni 28 okt 2006

Tiada kata selain kata "jempol".. baik jempol kiri, kanan, atas, maupun bawah depan dan belakang... Elok tenan...salut berat buat Iwan, Doni, Bowo, Sardi, Eko, dan man treman lain yang sudah ngompori dan mensukseskan acara reuni dan syawalan di Arga Bagya.
Bener nggak yaaa....
Trio kwek-kwek... Ratih...selamat padamu...akhirnya rambutmu lurus sekarang... Riza....penyanyi pujaan kelas 1D, sekarang kamu keibuan deh... Woro...jan pangling tenan. Terus ada mas Eko Boris Becker (Ko..piye kabare Soni?), Muji Widodo (teman motret, senasib sepenanggungan. ..hi.hi.hi) , Bowo (awet enom tenan rek!), Bang Sat..apakabar teman..?, Pak Didit (Honda GL?), Doni (pancet..gendob-e..he.he.he) , Lukas (teman SD BOPKRI?...mungkin wis lali karo aku), PakEko Sos (mbiyen aku wedi soale ketoke kuereng tur gedhe dhuwur...), Made Bio (tetep rapijali), Dodi (sing mbiyen arep ngantemi aku..mugo-mugo saiki ora..he.he.he. ..), Henri (STAN...yo?) , ...Tetri Honda GL opo BinterMercy yoo (Binter Mercy sing nggowo Pak Lur Dab, red), Pak Kuncoro Tenis, Ukie (dengan brand pringisan danHonda Astreane...) , Budi Anggoro Stasiun ..., Ellyawan..., Ary...kuwi Ary Beba tenankah...? sopomeneh yo...Pak Lurah Gondrong, Sardi Ketua OSIS...nuwun sewu memory terbatas...mohon maap nek rodo lali...

Lho Iwan endi?? (Lha kuwi sing moto aku kabeh jhe dabs, dadi ra ono babar blasss, red)

Wis dadi kangen tenan aku karo konco-konco. ..

Bhakti Vidya Ksatria Tama Tan Lalana Labet Tunggal Bangsa.
Jaya-jaya Padmanaba (Bener opo ora?).
Hidup Padmanaba 3x!

(mantan tukang baris neng pojok dhewe bareng Lita).

No comments: